13.1.14

Coixins decorats amb segells de goma Eva



Una manera molt senzilla i econòmica de fer tampons.
La goma Eva o foam és una material molt fàcil de manipular i que dóna uns resultats molt interessants.

Per a decorar el coixí necessitem els següents materials:
  • funda de coixí
  • pintura tèxtil
  • goma Eva
  • suport rígid
  • pinzell
  • tisores
  • llapis
  • cola

Pas a pas:

Dibuixa un cercle a la goma Eva i retalla'l (jo l'he fet amb l'ajuda d'una motlle de cuina perquè em quedi perfecte).
Després enganxa'l en un suport rígid.
Amb l'ajuda del pinzell, aplica-hi la pintura procurant no entintar el suport. Quan ho tinguis a punt, pressiona el segell sobre la tela.
Per saber on han d'anar els cercles si volem que ens quedin alineats, farem unes marques sobre la superfícíe a estampar.




Deixa assecar una estona... 


... i llest,  ja tenim el coixí estampat! 

Com podeu observar, el resultat no és una impressió perfecta, però la veritat és que li dóna un aire una mica retro, que ja m'agrada. 

Altres dissenys amb goma Eva: 

Regal per l'Ona (body tangram)


Quadre a l'oli sobre fusta i estampacions amb foam
Mides: 145cmx33cm



2 comentaris:

  1. Hola Mercè, aquesta idea és genial. Penso posar-la en practica i ja et mostraré els resultats (si es que hi ha... ��). Et volia preguntar quina pintura tèxtil fas servir? Es que crec que las que jo tinc per scrap no serveixen... Gràcies!

    ResponElimina
  2. Hola Noelia!
    Jo utilitzo tinta tèxtil per a serigrafia (marca blanca de Vostok Printing Shop -Barcelona-) o per a cosetes més petites faig servir la marca Deka, ve en pots de 25ml i és més líquida (aquesta la compro a la drogueria del meu poble).
    Crec que la tinta Versacraft, molt utilitzada en scrap és molt versàtil i es fa servir per estampar paper, tela, fusta..., però la veritat és que no l'he provat.
    Mmm... per sortir de dubtes... jo faria alguna prova.

    I... quines ganes de veure resultats!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...