3.1.14

Avui començo...



Si! Avui començo el meu bloc!

M'està costant més del que em pensava decidir-me i passar a l'acció. No sempre és fàcil trobar aquell  moment per dibuixar, escriure, editar, fotografiar,... i estar al mateix temps a l'alçada de l'exigència personal, aquella que em diu que si les coses no surten com vull que surtin no les mostri, i així van passant els dies. 

Però avui guanya la MOTIVACIÓ per sobre de tot, està decidit! Així que… 




Per començar, uns presento el meu espai.



Aquí és on faig els meus dibuixos, escric, estampo,... i d’on surten les meves creacions. De vegades se’m fa petit... però la veritat és que no em puc queixar! M’encanta el caos organitzat.

A partir d'aquí, us animo a fer comentaris i a seguir-me!


2 comentaris:

  1. M'agrada molt el teu espai, tant el físic, com el blog! A mi m'encantaria tenir una cosa així a casa. Bé, només em queda donar-te la benvinguda, que vagi molt be!

    ResponElimina
  2. Gràcies Noelia! Seguim en contacte ;)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...