7.4.14

Taller d'estampació manual a l'entrefils


Bon dia tothom!!!

Primer cap de setmana de mes amb molt d'esport, família i taller d'estampació manual i disseny tèxtil a l'entrefils, fira tèxtil Cal Rosal.  Una fira que aposta per la línia del Craft i el Handmade.
Més que rodó!!!




Enguany era la 5a. edició (organitzada per Esther Barniol, la creadora de Casa la Iaia) i la veritat és que em penedeixo de no haver-hi anat abans. 

En aquesta fira podeu trobar-hi estands on dissenyadors i artesans  exposen i venen les seves creacions i donen a conèixer els seus projectes. A més a més, hi ha tallers, contacontes,  una trobada craft i molt més.  En definitiva, una fira plena de coses boniques!!! 

Com ja he comentat al principi, jo vaig apuntar-me  a un taller divertidíssim d'estampació manual conduït per Aurora Portillo, una gran il.lustradora. 
Vem construir segells amb goma Eva i amb una planxa de goma mitjançant la tècnica del carvat i els vem estampar sobre teixit per crear una funda de coixí.
Mireu, mireu...



 Les primeres il·lustracions i idees comencen a aparèixer

 L'Aurora ens mostra que les creacions més senzilles poden resultar espectaculars


 Disseny estampat... anem a fer el coixí!

 I voilà!!!


Ja li he trobat el seu lloc a casa! ...un raconet del rebedor i
sobre una cadira que vaig restaurar la setmana passada


I... ja me n'oblidava!
Va ser impossible marxar d'allà sense haver comprat alguna coseta... em vaig ben enamorar d'un braçalet i un anell de l'estand de joieria tèxtil i complements idni.


Bonic, oi?



2 comentaris:

  1. Precios el teu nou coixí !!! ♥ Mil gràcies per la teva compra :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres per fer coses tant xules !!!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...