2.6.14

Aprenent a Liana Tallers



Començo el mes fent allò que més m'agrada: aprendre coses noves...

Així que... cap a Sitges que hi falta gent! El dia acompanyava i convidava a fer una matinal a Liana tallers.



Liana tallers, és un espai creatiu amb una oferta de cursos molt interessants per a joves i adults.
La veritat és que és un lloc molt alegre i et crida a quedar-t'hi hores i hores. 

Jo, vaig anar-hi a fer el "Taller de transferències sobre fusta  vella" i l'Ester ens va ensenyar d'una forma molt senzilla, tres tècniques diferents de transferir imatges en color, sèpia i b/n sobre fusta o cartró i vam poder experimentar amb diversos estils i acabats que proporcionen moltes possibilitats decoratives. 

Fotos Ester del Carmen per Liana Tallers

Va ser una experiència molt recomanable!

I aquest, és un dels meus resultats: 



Penjador vintage "Surf City" Huntington Beach California.


... i després de passar-ho molt bé i amb una mica més de coneixements en aquest camp de les arts plàstiques, m'esperava una paella fantàstica al costat del mar. Mmm!!!

Res millor que fer una bona passejada pels carrerons de la vila per tal de pair una mica i per acabar d'aprofitar el dia, vam passar la tarda a la platja gaudint dels primers rajos de sol abans de començar l'estiu.

Un dia més que perfecte!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...